Ortodoncja

Piękny uśmiech to jeden z Twoich największych atutów

Nowoczesna ortodoncja pozwala na uzyskanie olśniewających efektów przy znacznie skróconym czasie leczenia. Przywracamy prawidłowe ustawienie zębów, co pozwala zachować ich zdrowie i estetykę na długie lata.  Wady zgryzu warto korygować w każdym wieku, by zminimalizować ryzyko rozwoju próchnicy i choroby przyzębia.
Szeroka gama aparatów ortodontycznych dostosowuje się do oczekiwań pacjentów. Dzięki nowym rozwiązaniom estetycznym aparat może być dużo bardziej dyskretny niż dawniej lub wręcz niewidoczny ( Invisalign).

System Damona

Leczenie ortodontyczne w oparciu o systemy samoligaturujące (w naszej praktyce stosujemy najbardziej zaawansowany technologicznie system Damona) pozwala na istotne skrócenie czasu leczenia,zmniejszenie dolegliwości bólowych, a także zwiększa szanse na leczenie bezekstrakcyjne. Leczenie prowadzone w systemie Damona to nie tylko zamki bezligaturowe, ale także zaawansowane technologicznie łuki oraz specyficzne protokoły leczenia sprawiające, że leczenie przebiega szybciej, wymaga mniejszej ilości wizyt kontrolnych.
System Damona oferuje również zamki estetyczne Damon Clear.

Invisalign

Pacjentom wymagającym najwyższej estetyki, dyskrecji w leczeniu proponujemy system Invisalign.
Invisalign  to sekwencja przejrzystych nakładek na zęby produkowanych indywidualnie dla każdego pacjenta w oparciu o projekt zaplanowany przez Certyfikowanego Lekarza Invisalign.  Cały przebieg leczenia oraz jego oczekiwany wynik jest planowany oraz kontrolowany w innowacyjnym oprogramowaniu CleanCheck, dzięki czemu już przed rozpoczęciem leczenia mamy wyobrażenie nowego uśmiechu. Obecnie system Invisalign może być zastosowany w większości przypadków wad zgryzu i jest preferowany przez pacjentów dorosłych.